Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά τη συνομιλία του με τον ιατρό διαστημικών αποστολών Αδριανό Γολέμη στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in orbit - Η Ελλάδα στο διάστημα: Η επόμενη ημέρα», επισκέφθηκε τη Νέα Σμύρνη. Πρώτος σταθμός του ήταν οι εγκαταστάσεις του Milon Camp, το θερινό αθλητικό πρόγραμμα του ιστορικού αθλητικού ομίλου Νέας Σμύρνης «Μίλων», όπου καθημερινά πραγματοποιούνται αθλητικές και δημιουργικές δραστηριότητες για παιδιά.
Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός συναντήθηκε με μέλη του πολιτιστικού ομίλου φίλων τάβλι Νέας Σμύρνης σε καφέ της περιοχής. Κατόπιν, περπάτησε στην κεντρική αγορά της πόλης, όπου είχε σύντομες συνομιλίες με πολίτες και καταστηματάρχες.