ΓΔ: 2444.15 -0.30% Τζίρος: 145.51 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:06:36
Δεμένο πλοίο λιμάνι

ΑΑΔΕ: Κατάσχεση 12.300 λίτρων λαθραίων καυσίμων σε πλοίο στο Βόλο

Ελεγκτές του ΔΕΟΣ εντόπισαν 10,4 τόνους λαθραίου ναυτιλιακού diesel χωρίς νόμιμα παραστατικά σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου, μετά από στοχευμένο έλεγχο της ΑΑΔΕ για καταπολέμηση λαθρεμπορίας καυσίμων.

Ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα στα κυκλώματα λαθρεμπορίας ναυτιλιακών καυσίμων πέτυχαν οι ελεγκτές του ΔΕΟΣ της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, στο πλαίσιο των στοχευμένων θαλάσσιων ελέγχων που πραγματοποιούν σε λιμένες της χώρας.

Ύστερα από στρατηγική ανάλυση κινδύνου και με τη συνδρομή της αίθουσας επιχειρήσεων, οι ελεγκτές του ΔΕΟΣ προσέγγισαν φορτηγό πλοίο με σημαία Αγίου Χριστοφόρου και Νέβις, το οποίο ήταν πλαγιοδετημένο στο λιμάνι του Βόλου, έχοντας δηλώσει ότι μεταφέρει μεταλλικούς κυλίνδρους.

Κατά τον ενδελεχή έλεγχο των δεξαμενών και τη φυσική καταμέτρηση των καυσίμων, εντοπίστηκε πλεονάζουσα ποσότητα 10,4 μετρικών τόνων (12.280 λίτρων) ναυτιλιακού diesel, η οποία δεν καλυπτόταν από κανένα νόμιμο τελωνειακό ή εμπορικό παραστατικό.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του ΔΕΟΣ, η πρακτική αυτή αποτελεί γνωστή μέθοδο δράσης κυκλωμάτων που αποκομίζουν παράνομο οικονομικό όφελος εις βάρος των ναυλωτών φορτηγών πλοίων. Οι ποσότητες αυτές εμφανίζονται ψευδώς ως «αναλωθείσες» κατά τη διάρκεια των πλόων, δημιουργώντας αδήλωτα αποθέματα καυσίμων που μπορούν να διατεθούν παράνομα στην αγορά.

Άμεσες ενέργειες των ελεγκτών

Μετά τη διαπίστωση της παράβασης, οι ελεγκτές του ΔΕΟΣ προχώρησαν άμεσα:

• στην απαγόρευση απόπλου του φορτηγού πλοίου, με σχετικό αίτημα προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου.

• στη δέσμευση του συνόλου της παράνομης ποσότητας των 12.280 λίτρων diesel ναυτιλίας.

• στον καταλογισμό και την επιβολή των αναλογούντων δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνολικού ύψους 8.855,76 ευρώ.

Η έρευνα συνεχίζεται με στόχο τον εντοπισμό και των υπόλοιπων μελών του κυκλώματος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

pitsilis_aade
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν σε 15 μέρες στο myPoint Κεραμεικού

Το νέο κέντρο εξυπηρέτησης myPoint της ΑΑΔΕ στον Κεραμεικό εγκαινιάστηκε την Πέμπτη από τον υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη, τον υφυπουργό Δημήτρη Μαρκόπουλο και τον διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή.