ΓΔ: 1970.45 -0.76% Τζίρος: 54.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:24:02
Φώτο: ΕΛΤΑ

Νέα τιμολογιακή πολιτική ανακοίνωσαν τα ΕΛΤΑ

Επιβράβευση των τακτικών πελατών με εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και το 55% ανακοίνωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Όλες οι αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική.

Σημαντικές αλλαγές στην ταχυδρομική εξυπηρέτηση ανακοίνωσαν σήμερα τα Ελληνικά Ταχυδρομεία με την εφαρμογή της νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής τους που εισάγει καινοτόμα προϊόντα, απλοποιεί τη διαδικασία τιμολόγησης και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες τους.

Η νέα τιμολογιακή πολιτική των Ελληνικών Ταχυδρομείων ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στην ταχυδρομική αγορά και σχεδιάστηκε έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών με τρόπο απλό και εύχρηστο.

Οι βασικές αλλαγές της νέας τιμολογιακής πολιτικής:

  • εγκαινιάζεται ένα σύστημα επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών με την παροχή εκπτώσεων πιστότητας (loyalty discounts) που φτάνουν μέχρι και 55%
  • ακολουθώντας τις διεθνείς πρακτικές, η Β΄ Προτεραιότητα Εσωτερικού γίνεται ο νέος βασικός τρόπος αποστολής της αλληλογραφίας
  • αναβαθμίζεται η Α΄Προτεραιότητα με πρόσθετες δυνατότητες
  • αναβαθμίζεται η απλή αλληλογραφία με δυνατότητα ιχνηλάτησης ακόμα και για τα απλά αντικείμενα
  • καθιερώνονται κοινά κλιμάκια βάρους στις υπηρεσίες του επιστολικού τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό
  • παρέχεται υποστήριξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς καθιερώνεται ενιαία ζώνη τιμολόγησης για τις αποστολές στο εξωτερικό
  • απλοποιείται η διαδικασία της τιμολόγησης για τους αποστολείς Διαφημιστικού Ταχυδρομείου
  • καταργούνται πολύπλοκες διαδικασίες
  • το απλό δέμα εσωτερικού παραμένει μία από τις οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες λύσεις για την αποστολή αντικειμένων εντός της χώρας, με ενιαία τιμολόγηση για όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ενώ εισάγονται και νέες προπληρωμένες συσκευασίες για τα δέματα αυτά.

Με την εφαρμογή, από 3 Μαρτίου, της νέας εμπορικής και τιμολογιακής τους πολιτικής τα ΕΛΤΑ στοχεύουν να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, παρέχοντας στην αγορά προϊόντα σύγχρονα και ευέλικτα. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη αλλαγή τιμολογίου που εφαρμόζουν τα ΕΛΤΑ από το 2013.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ιδιώτες στα καταστήματα των ΕΛΤΑ, αγώνας για επιστροφή σε κέρδη

Εκατοντάδες καταστήματα θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες, ενώ εξωτερικοί συνεργάτες αναλαμβάνουν μεταφορά, διαλογή και διανομή. Η εταιρεία μείωσε τις ζημιές το 2023, αλλά λειτουργεί με αρνητικά κεφάλαια 123 εκατ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΛΤΑ: Διαγωνισμός για διαχείριση και αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας

H αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας αποτελεί τον τρίτο πυλώνα του στρατηγικού σχεδίου ανάκαμψης των ΕΛΤΑ, που βρίσκεται σε εξέλιξη, παράλληλα με τον εξορθολογισμό των δαπανών και τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το πάρτι στο... βαθύ Δημόσιο συνεχίζεται: Πώς «κάηκαν» 300 εκατ. στα ΕΛΤΑ

Κακοδιαχείριση, υπερβολικές δαπάνες και γκρίζες ζώνες, με βασικότερη τη λειτουργία τους ως ίδρυμα πληρωμών χωρίς εποπτεία από την ΤτΕ. Ζημιές 260 εκατ. το 2009 - 2022. Αρνητικά ίδια κεφάλαια 102,8 εκατ. από +195,3 εκατ. το 2009.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα ΕΛΤΑ ολοκληρώνουν την αναδιοργάνωση του δικτύου τους μέσα σε 4 μήνες

Tα ΕΛΤΑ προχώρησαν στην αναδιοργάνωση του δικτύου τους και τη μείωση του λειτουργικού του κόστους, με την ενοποίηση υποστελεχωμένων και μη κερδοφόρων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.